ר"ע ירושלים משה ליאון בריאיון: "נגלה אפס סובלנות כלפי אלימות"

אסתי פלד No Comments on ר"ע ירושלים משה ליאון בריאיון: "נגלה אפס סובלנות כלפי אלימות"

ר"ע ירושלים משה ליאון בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מעדכן על פעולות העירייה על הרגעת הרוחות במזרח ירושלים, "דיברנו עם המנהיגים שייקחו אחריות על הצעירים. אנחנו מנסים להקל איפה שאפשר רק שיהיה שקט"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע המהומות והפרעות הקשים על ידי פורעים ערבים ממזרח ירושלים כנגד יהודים ברחבי העיר, וחוסר הביטחון של תושבי העיר בתקופה האחרונה, ראש עיריית ירושלים משה ליאון התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ועדכן על מאמצי העירייה להביא להרגעת השטח.

ליאון הבהיר כי "אנחנו עושים מאמצים רבים להרגיע את הרוחות, אנחנו עם המשטרה מדברים עם הגורמים להרגיע את השטח ולגנות את האלימות וההסתה מכאן ומכאן. אנחנו נגלה אפס סובלנות כלפי אלימות ולכן המשטרה עצרה את כל אלו שפגעו ביהודים".

ראש העיר מקווה שאנו בסופה של תקופת טרור הצעירים, "אנחנו נערכים וערוכים, אני מקווה שאנחנו בסוף התקופה, מפיק עברנו שנה קשה מאוד בירושלים. דיברתי עם המנהיגים של מזרח ירושלים ואנחנו מנסים להקל איפה שאפשר שיהיה רק שקט וייקחו את האחריות על הצעירים שעושים את הלינצ'ים האלה".

לגבי ניסיונות הקמת הממשלה אומר ליאון, "אני אמנם מכיר את ליברמן במשך שנים, אבל ההשקפות שלי ושלו מאוד רחוקות. האמירה שהחרדים לא יישבו בקואליציה היא לא מתאימה, ברור שהחרדים צריכים להיות שם".



0 תגובות